پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹

با هدف آگاهی‌بخشی در رابطه با پوشش صحیح اسلامی انجام شد؛

حضور پررنگ اداره‌کل کتابخانه های استان قزوین در نمایشگاه لباس خانواده ایرانی

نمایشگاه عفاف و حجاب

دومین نمایشگاه مد و لباس خانواده ایرانی استان قزوین در سرای تاریخی سعدالسلطنه افتتاح شده است که اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین با غرفه ای با هدف افزایش آگاهی بخشی در رابطه با عفاف و حجاب و پوشش صحیح اسلامی در این نمایشگاه حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین، دومین نمایشگاه مد و لباس خانواده ایرانی استان قزوین با حضور فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین، حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ طیب ملکی پور فرماندار قزوین، حجت الاسلام محمودی، معاون سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین، فاطمه همایونلو، دبیر بنیاد عفاف و حجاب قزوین، در سرای بهشتیان سرای سعدالسلطنه قزوین افتتاح شد.

اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین با غرفه معرفی کتاب، ایستگاه نقاشی، نقد و بررسی کتاب و با هدف آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در رابطه با عفاف و حجاب در این نمایشگاه حضور دارد.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان بومی محصولات پوشاک خود را در تراز اسلامی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان و مردان و زنان عرضه کرده اند و تولیدات ارائه شده بر اساس همه ذائقه ها و سلیقه ها پیش بینی شده است. 

نمیشگاه عفاف و حجاب

نمایشگاه عفاف و حجاب

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 5 =